Internet jest aktualnie najpopularniejszym miejscem tworzenia sieci kontaktów i relacji biznesowych.
Świadomość firm w tym zakresie jest coraz większa co potwierdzają coroczne raporty dotyczące nakładów przeznaczanych na reklamę internetową.
Oczywiście odbija się to na tradycyjnych kanałach reklamowych tj. telewizja, prasa czy outdoor. Podstawową zaletą i przewagą reklamy internetowej jest
mierzalność osiągniętych celów czyli zwrot z inwestycji (ROI - Return on Investment). Kolejnym plusem jest kontrola budżetu reklamowego w ramach,
którego mamy możliwość skorzystania z wielu narzędzi jakimi dysponujemy (np. pozycjonowanie, linki sponsorowane, kampanie banerowe, mailing, social marketing).
Działania jakie podejmujemy pozwalają na pełną personalizację strategii reklamowej, nastawionej na realny i mierzalny efekt.
POZYCJONOWANIE
Pozycjonowanie to jedna z najskuteczniejszych, a zarazem najtańszych form prowadzenia marketingu internetowego (tzw. eMarketing).
ZOBACZ WIĘCEJ »MAILING
E-mailing jest jedną z najpopularniejszych form reklamy w internecie, która pozwala skutecznie promować produkt lub usługę poprzez atrakcyjne wiadomości e-mail.
ZOBACZ WIĘCEJ »LINKI SPONSOROWANE
PPC (Pay Per Click) to tekstowe linki reklamowe pojawiające tuż nad główną listą wyników w wyszukiwarce internetowej lub jej stronach partnerskich.
ZOBACZ WIĘCEJ »KAMPANIE REKLAMOWE
Na podstawie przeprowadzonej analizy i określeniu głównych celów reklamy, przygotowujemy właściwą strategię, a także wszelkie składowe kampanii.
ZOBACZ WIĘCEJ »- POZYCJONOWANIE Zobacz więcej »
- LINKI SPONSOROWANE Zobacz więcej »
- MAILING Zobacz więcej »
- KAMPANIE REKLAMOWE Zobacz więcej »