E-mailing jest jedną z najpopularniejszych form reklamy w internecie, która pozwala skutecznie promować produkt lub usługę. Jego skuteczność jest wysoka pod warunkiem, że odbiorca do którego trafia mail wyraził zgodę na jego otrzymanie (tzw. permission marketing). Niestety wiele firm oferujących usługę hurtowej wysyłki maili zapomina o tej głównej zasadzie panującej w marketingu relacji. Otrzymanie przyzwolenia jest punktem wyjścia do budowania komunikacji dedykowanej uwzględniającej preferencje, zainteresowania i potrzeby osoby do których kierowana jest dana korespondencja.
Pamiętając o powyższym nasza oferta mailingu reklamowego opiera się o sprawdzone bazy adresów uznanych domów mediowych i portali. Takie podejście daje możliwość wyboru pakietów tworzonych z myślą o dotarciu do najbardziej popularnych grup docelowych takich jak np.: TOP MANAGMENT, PRAWO, MARKETING/PR/REKLAMA, B2B, ROZRYWKA I TECHNOLOGIA, ZAAWANSOWANE TECHNOLOGIE, LEKARZE, EDUKACJA, BUDOWNICTWO ,NIERUCHOMOŚCI, PAKIET ZASIĘGOWY – MAXREACH.
Konstruując indywidualną ofertę możemy także skierować nasz przekaz reklamowy wg. takich kryteriów jak wiek, płeć, zawód, miejsce zamieszkania, wykształcenie, branża czy zainteresowania.