Na zlecenie naszych Klientów prowadzimy kampanie e-marketingowe, z wykorzystaniem różnych narzędzi promocji w internecie. Na podstawie przeprowadzonej analizy i określeniu głównych celów przygotowujemy właściwą strategię, a także wszelkie składowe każdej kampanii takie jak: bannery, artykuły sponsorowane, koncepcje słów kluczowych (pozycjonowanie), boksy reklamowe itp..
PROWADZENIE KAMPANII W KILKU SŁOWACH:
CEL KAMPANII
Na początku zawsze określamy cel jaki chcemy osiągnąć.Pozwala od dokładnie stawiać kolejne kroki w planowaniu kampanii.
GRUPA DOCELOWA
Na tym etapie definiujemy grupę odbiorców Twoich produktów lub usług.
WYBÓR NARZĘDZI
Dobór odpowiednich narzędzi uzależniamy od kilku czynników:
- celu, jaki chcemy osiągnąć,
- rodzaju produktu / usługi, którą mamy promować,
- grupy docelowej, do której mamy dotrzeć,
- budżetu przeznaczonego na osiągnięcie celu.
KREACJA REKLAMY
Po wybraniu odpowiednich narzędzi promocji kompleksowo zajmiemy się konceptem graficznym, ułożeniem tekstów czy przygotowaniem koncepcji słów kluczowych.
STRONA DOCELOWA
Elementem na którym warto skupić się przed rozpoczęciem promocji jest także strona docelowa (tzw. landing page). Na potrzeby kampanii dokonujemy odpowiedniej aktualizacji lub tworzymy nową stronę docelową. Właściwy układ treści, szata graficzna oraz nawigacja przyjazna użytkownikom stanowią integralną cześć sukcesu każdej kampanii.
RAPORT STATYSTYK KAMPANII
Jedną z głównych zalet prowadzenia kampanii reklamowych w internecie jest możliwość analizy jej wyników. Każda akcja promocyjna niezależnie czy jest długo czy krótkoterminowa podlega weryfikacji dzięki statystykom, które dają nam informacje o jej skuteczności.
Oferujemy kompleksowe usługi począwszy od doradztwa, poprzez kreacje wizualną, wdrożenie, kontrole przebiegu aż po analizę końcową każdej kampanii. Zapraszamy do kontaktu z nami.
- POZYCJONOWANIE Zobacz więcej »
- LINKI SPONSOROWANE Zobacz więcej »
- MAILING Zobacz więcej »
- KAMPANIE REKLAMOWE Zobacz więcej »